SÅ FUCKING LYCKLIG!!!! :D

Som ni vet så skulle ju jag till finland för att se Hanoi, så jag och Elin drog ju dit med båten och partade och såg dom och ochoch.... GAAAAH! :D Fan... En bild säger mer än 1000 ord....


haha, kolla vad nöjd jag ser ut xD Men vi såg ju fan mer svettiga ut än vad han gjorde xD

Sen är sommaren snart här!!!!
Och allt är underbart!!!!




FLER BILDER!!


Jag vill ha sånna kläder..


Lycka..


Oh, han e så cool!


Den där skalliga snubben stötte vi på i köpcentret som ligger mitt emot efter konserten o.O


Hmm.. Jag känner igen den där tyska porr kepsen :P



Här var när dom spelade "until I get you" notera hjärtat i bakgrunden ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0