Ååh...

Jag pallar inte är SÅ trött och nu så ska man städa hela lägenheten. Vart ska man börja? Men för att göra det hela lite roligare så ska jag köra en före och efter :D Då kan jag visa för både mig själv och andra att det faktiskt går att få det fint fast det ser ut som en soptipp! Här kommer före bilderna ;) När jag är klar så kommer efterbilderna. Lär bli inatt nån gång :)


STÄD CREW:


Gustavo-Diska och fixa i köket.



Elin-Sopa, damma, och dammsuga.



Caroline Molin-Skrubba och skura i badrum.



Disa-Fixa i garderoberna och ställa iordning i hallen.



JAG! :D (Alla vi har dessa balla kepsar men jag är den enda som har svart med gud :D) Jag ska styra upp det hela och ta undan alla kassar och sortera allt :)

UTRYMMEN ATT STÄDA:


Herre gud..Badrummet.


Mitt rum...Garderoben..


Köket/Vardagsrummet...Kassar..


Kök/Hall..Kassar...


Vardagsrummet..


JAPP SÅ HÄR KAN DET BLI NÄR DET ÄR 4 TJEJER SOM BOR I EN 2a xD



Kommentarer
Postat av: Disa

saknar dig min fjäääääääärt<3333

2009-02-18 @ 14:46:40
URL: http://blondinbulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0