Blondinbulla <3

Disa och jag ska typ sova nu och vi har suttit och gråtit tillsammans xD Känns stabilt.. Men nu så har jag kommit fram till att jag inte ska göra det för jag äger! Nu har jag rett ut lite av det som tynger mig iallafall men det finns fortfarande saker som är ouppklarade. Jag bråkar typ med en vän och det känns jättejobbigt för jag vill inte förlora henne. Men jag har insett att jag borde spendera mera tid med henne. Sen så har jag idag bestämt mig för att vara singel ett tag och inte slänga mig in i något för tidigt. Jag har ju gått runt och låtsas som ingenting nästan men nu så känner jag att jag måste låta mig själv känna som jag känner och inte förneka en massa för då kommer allt att ta mycket längre tid :) Imorgon så har jag individuell sång och det ska iallafall bli kul, jag sjunger en jättebra låt! Sen så ska jag åka hem och göra lite skolarbete tänkte jag. Denna dagen får avslutas med en text som passar in.

SHE WILL BE LOVED.

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain.
Look for the girl with the broken smile,
ask her if she wants to stay awhile.
And she will be loved,
She will be loved.

Tap on my window knock on my door,
I want to make you feel beautiful.
I know I tend to get so insecure,
It doesn't matter anymore.

It's not always rainbows and butterflies,
It's compromise that moves us along.
My heart is full and my door's always open,
You can come anytime you want.


                                        Det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0