Bounce :D

Hej! Jag är så jäkla glad, kom nyss hem från Bounce med skumm över hela kroppen och smutsiga byxor xD Det var verkligen ashäftigt, om ni kan så borde ni verkligen kolla, dom har premiär nu på Fredag :) Tyvärr kan ju inte jag gå då eftersom att jag ska fixa inför festen och sen så är nog biljetterna slutsålda också för den delen. Men här kommer iallafall lite bilder från dagen och från efter showen då vi fick chans att mysa lite med dom vältränade killarna (mm..) Haha.


Öhm, vi var på Coffee Culture och min klack gick av.




Elias gjorde värsta konstverket i Carros chailatte ^ ^




Sen så gick vi hem och fixade oss inför kvällen :)




Ööööh...Ja haha, här ser man då nederdelen av våra outfits och min arm?




SKUMMPARRRRRRRRTY!!!!!




Carro, Daniel från Bounce, Jag, Zamina




Stackars Benji blev skummad i ansiktet xD




Höhö, här är då mói med en av de muskulkösa dansarkillarna (mm..) Haha, han ser ut att tycka om det lite fööör bra xD





Jaha, så här rena var mina nytvättade byxor när man satt på tuben hem..





MEN VEM KLAGAR NÄR MAN HAR HAFT SÅ KUL :D (Nejnej, jag är jättefräch)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0