Bounce och förkylning.

Hej jag är förkyld som en liten tomte. Ikväll ska min klass se på Bounce här på söder, dom är ett ascoolt dansgäng :) Det är en tjej i klassen vars syster är med där så vi får se det långt innan premiären :) Har haft en helt okej dag och sitter nu med Carro, har lite dåligt samvete för jag råkade crasha hennes planer. Hon skulle hem och sen så glömde hon att hon skulle ta bussen, sen kom hon på i sista sekund xD Men så jag sa att hon skulle åka Tbanan och byta i Slussen men sen så missade hon sin tunnelbana när vi var där. Så jag sa att vi kunde ju lika gärna gå upp och ta en cigg och sen så behövde hon gå på toa så vi gick hem till mig. Sen så ringde hon och snackade med kompisen hon skulle träffa och så bestämde dom att ta det en annan dag. Sen avbokade jag min psykologtid och då så tyckte väll Carro att det var lika bra att stanna och hänga med mig för hon sitter fortfarande kvar i min soffa xD Nu ska jag lägga upp lite bilder från när Jag, Elin, och Disa fikade på Coffee Culture. Puss :)





En av killarna som jobbar där var asgrym på att måla saker i kaffet o.O :)



Elin i Disas mössa <3 xD



Disa var lite inne i sig själv xD



Lite av hur det ser ut :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0