Coffe Culture i mitt <3


Hej på er :D Idag så hände något väldigt trevligt, jag och Disa och Elin var ute för att köpa cigaretter och jo, cigaretter är farliga barn men denna gång så ledde vårt beroende till något mycket trevligt :) Plötsligt kommer en man fram till oss och frågar om vi vill ha en gratis fika på deras nyöppnade café och vara med på några bilder som snart ska komma i tidningarna som Pr. Självklart så tackar vi ja och går in i det varma cafét för att sendan slå oss ner i varsin mjuk fotölj. Vi blir serverade kaffe och upptäcker alla stor skilnad på smaken, det är jättegott! Efter att ha snackat lite med de trevliga killarna som startat cafét så får vi svaret på varför- Dom har en vision, dom vill servera riktigt gott kaffe :) Om man kollar på andra kaffeställen så kan man se att i jämförelse med Coffe Culture så lägger Coffe Culture ner 3 gånger så mycket på inköpspriset än vad tex Waynes coffe gör på sitt kaffe. Jag rekomenderar er alla starkt att ta er en sväng förbi Fatburstrappan 20- Södertornet och fika. Jag, Disa, och Elin ska gå tillbaka redan imorgon och köpa våra morgonlatte där. Nu ska vi bada och göra oss redo för morgondagen. Vi vet ju redan att den kommer att få en bra start ;) Puss på er!

Coffe Culture-Lycka i en kopp.


Bild från: www.photobucket.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0