Dygna-The comeback.

Hej. Jag är uppe mitt i natten. Klockan är fan 4.12. vad gör jag uppe? Jag är sjuk, trött, och har ingen som helst orsak att vara uppe. Men som vanligt så är det sju helvetes mycket folk här. Eller Aaa..3 pers men det är mycket när det är skrikiga tjejer xD Carro sitter och planerar vår flytt till Magaluf och Elin snackar om filmer hon och jag ska göra och lägga ut på YouTube, och Disa typ lyssnar och fattar ingenting. Jag själv sitter och funderar på om jag ska gå och göra nudlar. Och så funderar jag på livet. Och på ödet. Det måste finnas en mening med allt, eller? Annars så är ju allt onödigt. Då förlorar jag hoppet. Nej jag är emo nu. Jag är för trött I guess xD Sen så är det The Rasmus på Mtv också xD Palla. Men allt är så fucking konstigt nu. Jag tänker på den/det/han. Jävla skit. Vilken jävla omväg. Waist of time. Blev påminnd av att H skrev Juice på msn. Äpplejuice spillde han på golvet nån gång när vi snackade på msn. Fan viket minne man har. Det kan ju vara bra om man minns viktiga saker. Men inte kommer jag ihåg hur man räknar matte med liggande stolen. Nejnej, jag minns gamla msn-konversationer från flera månader tillbaka.Jag behöver minsann inte spara dom. Det är bara irriterande. Han är irriterande. Men allt beror på att jag är sjuk. Då tänker man på mycket, och när man är klar med dom viktiga tankarna så kommer sån här skit upp. Nu ska jag äta nudlar iallafall. God natt <3


Och en gång i tiden hade jag rosa hår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0