God kväll :)

Hej killivinken! Nu så blev det kvällen och vi ska snarast sova. Carro sitter och pillar mig i näsaan nu för att hämnas på mig för min parningsdans. Carro skrev i sin blogg att jag lekte apa men jag måste faktiskt peka ut den kvinnan lite och säga att DU LEKTE APA OCKSÅ CARRO!!! JAG ÄR APKUNGEN!!!  :D Jag kungen är över alla här i trädens gröna höjd, jag har nått upp till högsta topp men ännu är jag ej nöjd.Jag vill bli en man (Fast det vill jag inte alls det) en människa och kunna allt ni kan, jag vill inte längre apa mig (VA!?) Jag vill bara va en man! Nej haha nu är jag trötter i mössan (Carros mössa alltså) Nu har jag iallafall fått pengar av mamma till festen, kalaset går på cirka en tusenlapp så det blir bra. Mamma är så snäll och ger mig pengar fast hon knappt visste om festen förens för några dagar sen xD Dagen har varit väldigt effektiv med planering av fest och sista räkningen av budget och så. Sen så satt vi på Coffee Culture och ritade på varandra (Mycket fint) Nu ska vi gå och lägga oss i tid ikväll så god natt på er <3




Försov mig som sagt idag och var på ett jäkla humör tills jag fick mitt KAFFE!! :D



Men sen gjorde jag pannkakor åt oss som tröst :)



En massa papper och mitt älskade kaffe på Coffee Culture :)



Carro hade ju en fling med en karl som hon aldrig riktigt kom över. Därför valde hon att tattuera in ett minne av sin första riktiga kärlek idag. Det hela pågick 2006 när Carro gick i 7an, hon blev aldrig riktigt sig själv efter det.



Sen så gjorde Carro en fin tattoo på mig i nacken som en hyllning till mig från henne. Naaaw Carro <3

God natt små grisar <3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0