Hej <3

Hej  kära läsare, jag tittade nyss på statistiken och upptäckte med glädje att ni inte har lämnat mig :') Jag får förhoppningsvis en dator nu i veckan, har varit för upptagen för att åka och köpa en nu. Jag är hemma hos Carro och Elin och hon springer runt och är glada :) I går så sov vi bort hela dagen och sen så hade vi Spa-kväll och fixade oss :) På Torsdag ocg Fredag blir det fest och ikväll så blir det tjejkväll med film och mys. I lördags så var Frida och Gustav med fler hemma hos mig och chillade i poolen, det var kul :) För en gångs skull så slapp jag att fixa allt också för det var dom som planerade hela kalaset. Charlie och Gustav var jättefina i smink och sen så kom Andreas och vi skulle ut på krogen när dom andra drog hem, men sen så kom vi på att klockan var typ 3 så det gick ju inte xD Annat som hänt sen sist är att jag träffat någon :) Av en ren slump så stötte jag, Elin, och Carro på två killar vid bågens tobak och vi började snacka varpå en av dom bad om mitt numer, sen har vi messat mycket och planerar att snart träffas och dricka varm oboy i mitt rum :) Vi får se vad som händer med det, men det verkar lovande än så länge :) Åh, världens pinsammaste grej hände efter poolpartyt! Lovisa den lilla korven la ut en bild på mig som var jättehemsk! Jag står typ utanför bastun med någons ramonströja (Tror att det var Georgs) och ser måttligt vacker ut xD Sen när hon äntligen tog bort bilden så får man höra att en viss person har suttit och skickat den på msn (Get a life?) Men nu så ska jag iallafall gå och ta en cigg och så ska jag kanske pierca naveln ikväll :D Puss på er! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0