Helgen som varit :)

Hej nu så har jag tid och ork att skriva om min helg :) Har sovit länge och återhämtat mig men nu så kommer här bilder så det ryker om det :D

FREDAG: På fredagen var jag som sagt hemma hos H tillsammans med Elin och Caroline här är en bild från det.

 

Japp här sitter Elin och Carro och är jättesociala :P

LÖRDAG: Yay, nu kommer festbilderna här, många är suddiga och mörka tyvärr men det får duga :)




Tjejerna gör sig redo för kvällen (haha, men hur fan ser jag ut ?) :D


Sen tog vi en snabb sväng förbi CC och köpte varsin kaffe och en bagel, dom hade invigning (Grattis Elias och Gabriel!)


När vi kom dit så chillade folk i köket, vi väntade på de 40 andra personerna som skulle komma :)


Sen kom folket och festen drog igång :D



Söt kille? (Sånna fanns det många av ^^)



Sen träffade vi en astrevlig tjej som heter Sandra <3



Haha, tillochmed toaletten var flashig xD



Alla var fett glada och dansade, men på det här fotot så var typ alla ute och kollade på fyverkerier, men vi var iallafall några som ville vara kvar och shaka!



Sen så kom inte bussen så vi fick ta taxi enda från Järfälla in till stan (Oh, nej det var inte ALLS dyrt)



Sen käkade vi tunnbrödsrulle på Medis och var glada :)


Kan säga att det var skönt att somna efter en så lång kväll. Både jag och Disa hade 1dm höga klackar på dansgolvet.

KVÄLLENS BÄSTA: 1.När jag och Sooso dansade till grease, vi ägde xD
                                    2.När Disa sa till en kille att jag var snobb och alla började "mobba" mig för det o.O xD
                                    3.Välkomsdrinken med den fina jordgubben i :)
                                    4. Taxiresan hem med rockgubben!
                                    5. Mitt och Disas 100åriga skrattanfall i sängen när vi skulle sova.



SÖNDAG: Vi vaknade kl 14.30 och hade jätteont i benen! Sen kom lite dagenefterångest för alla sms och samtal man gjort under kvällen.. Men det kunde varit värre xD


Vi krävde Pizza och tidningar.



Vi krävde även fika och trevligt sällskap!



Det trevliga sällskapet :)



Sen lärde vi oss att göra kaffe, detta är mina 2 mästerverk :)

NU: Nu så sitter jag och Disa och pustar ut och snackar om hur kul det var igår! På lördag ska jag ha min fest, det kommer bli jättekul. Jag ska bjuda några jag träffade igår :) Nu blir det bad och förberedelse för morgondagen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0