Love love love...

Öööhh... Ja.. Nu kom jag hem från Coffee Culture. Jag har värsta Alla hjärtans dag-ångest. Fast jag ska ju ha fest så det fixar sig men. Lonely, im so lonely xD Men jag har ju valt det här själv nu så det känns ju helt okej endå :) Men jag fattar inte varför det ska vara ett sånt herrans liv över en enda liten dag liksom! Jag tycker så här: Kärleken ska man fira varje dag och vårda och beskydda med allt man har. Man behöver inte en speciell dag bara för att vara med varandra och ge choklad och blommor ect, för det gör man ju på födelsedagar och andra speciella dagar som står för vad man uppleft med den personen <3 Sen så har inte kärlek att göra med presenter och så heller, så nej jag gillar inte alla hjärtans dag. Asså, haha det är samma sak med internationella kvinnodagen, hej vi låter kvinnorna få en dag som dom hyllas på och får gå in gratis på Eriksdalsbadet, sen så skiter vi i dom resterande 364dagar. Nu vet jag ju att det inte är så men det är just det som det utstrålar xD Aja, i min värld så är alla dagar gjorda för kärlek :) Och jag är full av kärlek som bara väntar på att få komma ut, våren är snart här <3


Trotts att mycket är emot mig nu så känner jag att livet leker! Det är just när det är som svårast som man ska slå tillbaka, må bra, och visa hur jävla stark man egentligen är trotts att kanske ingen vet det. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0