Ja herre gud..

Jag är verkligen jättesjuk och sitter i soffan med honungsvatten. Haha, mamma blev helt förskräckt när hon såg mig, jag har typ okammat hår och en svart scarf lindad som ett huckle runt huvet xD Jag ser ut som en väldigt förkyld påskkärring xD Jag vill bli frisk igen så att jag kan gå till skolan och fixa allt där. Och sen så ska jag se Bounce igen på Måndag och då måste man vara kry för man står upp hela showen och dansar lite :) På fredag så ska jag ut till mina konfirmander och försöka att hitta flera ungdommar som vill åka gratis till Frankrike och chilla med oss ;) Om du är intresserad av att delta så är det bara att höra av dig, du behöver inte vara troende eller konfimera dig i slutet av kursen heller, men vad du får göra är att träffas varje fredag och umgås med roliga människor och titta på film mm. Sen på Lördag så ska jag på invigningsfest hos Coffee Culture ;) Ska antagligen med Disa på en fest efter det också :) Det är mycket att se fram emot! o.O Puss



Klä er varmt små barn!

Kommentarer
Postat av: Yeti

Ghaa, du är så DARN GORGEOUS :>



åka gratis till frankrike FETT NAAAJJJS!! :-D

2009-02-04 @ 16:09:29
URL: http://slappyhours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0