Jag vill..

Tatuera mig nu, är den någon som vet hur man ska göra det när man inte är 18 lixom? Jag har under hela mitt liv samlat ideer till vad jag ska göra: 1 fjäril på vänter axel/skulderblad (Som en hyllning till min halvsyster anette <3) "Let it be" på höger fot på sidan (Som ett minne av pappa, han sa alltid så) En räv bakom örat (Som en kul grejj och för att påminna mig om att man inte alltis ska lita på alla) 3 stjärnor på sidan av magen ner emot höftbenet (Bara för att det är snyggt och som en hyllnig till mig själv typ xD) Sen så vill jag pierca naveln också.. Nu vet ni xD klockan är 02.31 och inte tusan kan jag sova nu när jag har sovit hela dagen. Men asså jag vet inte jag.. Men är ju rätt så rädd för nålar men aja, det fixar sig xD Nu ska jag försöka sova för jag ska typ hem till H imorgon och då måste man vara någorlunda pigg lixom. God natt <3 Puss.


Don’t you know love is stronger than Jesus?
Don’t you know love can kill anyone?
Bring it on; wars and deceases
You know that love can do you like a shotgun



Jag saknar mina långa naglar, dom var foxy :)



Kommentarer
Postat av: MoaToa

haha, vi har typ samma problem<3 xD

2009-02-06 @ 14:15:19
URL: http://slappyhours.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter vääääldigt dumt att tatuera in "Let it be" till ett minne av din far då du är den precisa motsatsen till vad uttrycket står för.

2009-02-10 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0