Men hallå?!!!!

Jag sitter här med Aussin och skiter i allt för jag är pissförbannad! NU SÅ FÅR DET FAN VARA NOG! I julas så hade våran ack så viktiga bostadsrättsförening ett möte och drcka glögg, jag passade på att ursäkta för att jag och mina vänner kanske har varit högljudda på våran uteplatts. DÅ så sa alla "Nej nej, vi har iiiinte hört något det är okej" Och då så skrek vi som in i helvete och stod där ute i täcke och dansade och gud vet vad. Sen NU när vi sitter där ute och skrattar så kommer en GUBBJÄVEL! Och denna GUBBJÄVELN skäller ut oss och säger att vi ska vara tysta varpå vi ber om ursäkt och lovar att dämpa oss. MEN NEJ han ska fortsätta att gnälla och vi fortsätter att säga förlåt men han skiter i det och säger till slut att NEJ JAG TAR UPP DET HÄR MED STYRELSEN! Jaha? Inte ens en fucking varning?!JAG SKA HA EN FUCKING FEST IMORGON! GUBBJÄVEL! Sen när man är på dåligt humör redan så kommer man på... Nu är det någon som skriker på gatan också..Ja herre gud..MEN IALLAFALL.. JAG SKA HA FEST OCH VI MÅSTE VARA TYSTA??! Okej.. Det här kommer att gå JÄTTE bra. Nu så blir det fortsättning på städningen imorgon. Jag pallar inte mera. Jag har ju inte ens en lungn stund när jag ska på toa! Kom Fredagen den 13 lite sent för mig eller? Fy fan för fläsk..


Grattis på alla hjärtan dag töntar <3

Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0