Mhm

Hej hej hej, jag är ju måttligt pigg efter denna natt kan jag säga och snart så kommer min mattelärare hit och hur ska det gå? Jag har ont i benet och hela lägenheten är trashad. Idag så blir det ännu en sån där dag med bubbelbad och myskläder :) Caroline ville att jag skulle ringa henne men sen så svarade hon inte :( Om du ser det här Carro så är du varmt välkommen att basta och bada med mói ikväll :) Nu sitter vi och kollar på Girlicios (vet inte om jag stavade det där rätt menmen) det är nice men hon som leder allt har ju så mycket plast i kroppen så att hon går att panta (Iallafall ser det så ut) Nu ska jag röja upp lite här och plocka fram mattepaprerna ur väskan :) Puss på er <3


Höhöhöhö x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0