Mitt liv i repris.

Hej hej. Jo, det var ju så att jag skulle skaffa en mobilsladd idag då.. Men.. Öh.. Jag hann inte så... JAG LÅNADE CARROS :P NU KOMMER MASSA BILDER FRÅN I SOMMRAS FRAM TILLS NU :D Puss!


Ja vi börjar då med en bild från sommaren 08 då jag såg ut så här och åkte med....



ELIN! Till Paris :D



Och så åt vi typ världens mest awsom glass som hade en Italjens flagga? xD



Den sommaren såg jag Iron Maiden med Tobbe och Kizz med min mamma (Hon tyckte att dom såg glada ut) :)



Sen så var det dags att börja gymnasiet på Södra Latin, då fick jag den här snubben som mentor och det bådade ju inte gott så jag bytte självklart gymnasium till...


 SCENGYMNASIET där Hannah (som är på bilden) gick och där..



Caroline Molin <3 gick :D



Och jag gjorde jätteballa snöskulpturer xD



Och vi dansade jättemycket :)



Och sen så var det en kille också. Han gillade att peta näsan...



Men det gick ju som det gick, så då var det dags att ta tag i sitt liv som ni ser här..



Och ta lärdom av goda vänner som till exempel DISA :D (Hon på BILDEN DÄR OVANFÖR! TITTA DÅ!) xD



Och så var det fest med Walter som kunde spela på glas med vatten i o.O :D



Och jag skaffade hårförlängning och Elin och jag var i mitt badrum :)



Japp, den här tiden har varit awsomness! Och mera dagar kommer :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Tysken

JENNYJENNYJENNY

MIN LILLA PRINSKORV

jag eeelskar dig som smör

låt oss älska i bågen

på coffée culture,

precis innan dom stänger - billigast så.

PÖSS

2009-02-02 @ 22:42:27
URL: http://blondinbulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0