Nattuggla.

Jag kan inte sova för mitt huvud snurrar runt runt runt runt.... Jag har fixat mitt hår så det är iallafall fint :) Har fixat min ack så torra hy också med 70000000000000000ton pealing och hudkräm... Ööh.. Det känns som att tiden har stannat här i min hydda på söder. Carro sitter och pillar sig i naveln, Elin ligger och är fachinerad av Will Smith och jag sitter och halvdansar. Jag vill ha nudlar! När fan börjar vi imorgon?! Hur kunde mitt hår växa så fort? MIAMI! Nu var den låten slut och så börjar Maroon 5 sjunga på sin "This love" Ja herre gud.. OH, THIS LOVE HAS TAKEN IT'S TOLL ON ME. På tal om love så är det ju som sagt Alla <3 dag på lördag och jag ska ha fest men jag har tänkt på att det kommer att vara typ bara singlar där, hur ska det gå? Kommer nog bli många catfighter och sånt, eller vid närmare eftertanke så kommer det kanske mer killar än tjejer.. Slagsmål? Tur att jag har mina små "väktare" som ska hålla koll :) Nu så ligger Carro och drägglar på golvet så jag känner att jag måste styra upp det här. Skriver så klart imorgon. Bye <3


I miss the catch if they through me the ball,
I'm the last kid standing up against the wall.
Keep up, falling, these heels they keep me boring!
Getting glammed up and sitting on the fence now...




Nej jag har inget smink hohoho, men kolla vad långt mitt hår är jämfört med för nån månad sen o.O



Nu vet jag när vi börjar tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0