Neeeeeeeej :(

Nu skulle jag vilja skriva en massa svordommar men jag ska hålla mig i skinnet lite. Asså jag fattar inte vad det är för fel, man ställer typ 3klockor och sen så vaknar man inte endå. Det enda som fungerar är när någon annan väcker mig men nej, dom som jag sover med har ju samma problem själva och mamma är aldrig hemma på morgonen typ. på det sättet så var det ju bättre förr när man vaknade av någon som var morgonpigg. Nej jag är skitledsen, vi skulle ju ha idrottsdag idag och det skulle ju bli kul ju. Nu är jag ju snygg helt utan anledning ju. Jag ska iallafall gå ner till Coffee Culture och käka frukost. Jag och Carro har lite skuldkänslor över om Mr.Stek kom till skolan i morse också och inte fattade vart vi skulle vara eller nått. Men aja... Nu ska jag gå och sminka mig och kolla vad i tusan man ska ha på sig. Skriver senare om hur min dag varit. Puss




Jag vill ha beagle nuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0