Öööh va?

Nu vaknade jag nyss. Klockan är ju typ 21.30 nu och ja, hmm.. Jag är som vanligt förvirrad, fast dock lite mer än vanligt nu. Disa är inte här längre o.O jag vet inte om Caroline och Elin är kvar heller men jag ska gå igenom min mörka hall och kolla i mitt mörka rum så fort Jag vågar. Men Jag är ju lite rädd av mig. Jag fattar inte heller om jag är frisk än eller inte för mitt tillstånd ändras typ varje timme o.O Min mamma har gått till jobbet nu och jag känner mig ensam. H svarar inte på msn och alla andra som är inne är tråkiga så dom pallar jag inte ens skriva till. Det är inget bra på tv heller. Funderar på att dra ner till Coffee Culture och fika, dom är trevliga :) Aja, vi får se vad som händer. Puss

Jag saknar mitt rosa hår.. I det var man nästan alltid snygg känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0