Oturen kom endå men vinden kanske vänder?

Oturen kom nu på källan som jag väntade mig. Den kom i form av en väldigt skrikig karl som jag en gång i tiden var tillsammans med. Vi komm till Källan och allt var lungt, men sen så ser jag honom/henne/den/det närma sig emot mig med sina armar utsträckta och ett stort flin på läpparna. På ett sätt så kan jag förstå honom, men sånt här kan faktiskt gå föööör långt. Jag gjorde slut med honom för flera månader sen och bara för att man gått och blivit singel så tror han att han har en chans? NEJ! Sen så råkar NÅGON nämna att man ska ha fest imorgon och det blir ett jävla liv och självömkande på karln. Vad fan ska man göra? Jag körde med ALLT "Det kommer för mycket folk" "Du kommer inte att passa in" "Du vet hur du är när du är full" "Det finns folk som inte du gillar där" "Jag tycker att det kommer att bli konstig stämmning om du kommer" Men han gav inte upp... Nejnej.. Så nu så ska han komma endå efter att ha fått Anna på sin sida och ingen fattade vinken. ÅÅååååhhhh... Sen så laddade min mobil ur och man fick inte tag på mamma. Dessutom så innan vi åkte till källan så hände en sak som jag glömde skriva! Angel.. Han var SJÄLVKLART vid centralen. Ni kan ju höra bara på hans urfåniga självtagna smeknamn att han inte är en som man vill komma ett steg närmare. Han skulle också självklart komma och få en förklaring på varför jag inte vill ha kontakt med honom -.-' Sen så fick vi även reda på att den planerade Frankrikeresan inte kan inträffa förens 2010! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! Men nu så har turen vänt! Nu så när man kom hem så låg det en 500lapp från mamma på bordet :D Och Gustavo dansar disko :) Nu så känns det bättre :) Jag hoppas bara inte att oturen kommer imorgon istället då tha party of tha year inträffar :D Vi är uppe i cirka 65 pers nu som ska komma :) Nu ska vi ner till Coffee Culture och möta Disa och sen så blir det festfix hela natten :) Puss på er!! <3



Haha Carro på pendeln hem xD Påskkärring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0