Partynight :D

Hejhej!!!! Ikväll ska jag och Disa på party i Järfälla det kommer bli skitkul ^^ Det känns som att detta är ett stort steg, På den här festen kommer det att vara mestadels 20åringar från typ Stureplan och Danderyd o sånt xD Den 10/3 (På Tobbes födelsedag) så ska jag göra min första tatuering, jag har fixat det med hjälp av Elin :) Sen ska Carro och Elin också göra sina :) Jag ska göra en fjäril, Elin ska göra 3 stjärnor på höften, och Carro ska också göra en stjärna :) Jag är fett nervös och snart ska jag hoppa in i dushen. Sen ska vi på invigning hos Coffee Culture innan vi åker till Järfälla också. Full upp! Bloggar senare om vad som hände på festen, sen blir det så klart bilder också :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elias

2009-02-08 @ 10:50:50
Postat av: Elias

2009-02-08 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0