Plonk

Hej hopp filli fjonk! Nu var man hemma igen och ska fixa sig för att gå till sängs tidigt. Jag är extremt förvirrad (Som vanligt) denna gång över idrottsdagen imorgon, vet inte alls när och var och hur det ska ske. Men jag har tänkt över det där och saken är att det är inte konstigt alls att jag är förvirrad för väldigt mycket saker i mitt liv är förvirrande. Asså, till exempelt när jag och Disa och Elin var och skulle köpa cigg och det var någon som förföljde henne, och sen så visade det sig att det var Elias som hade öppnat ett café, och så ville han att vi skulle vara med i tidningen. Sånna saker händer mig hela tiden. Alltid en massa randomness. Sen är jag extremt úberbra på att försätta mig själv i skumma situationer, men det är inte alls meningen xD Nej nu ska jag sova, det är nog därför jag är förvirrad också för jag är så otroligt trött hela tiden. Tänk er att ni har en jäkla messa popupfönster som kommer upp så fort ni vaknar, så är det typ för mig. (Varning för onödigt svammel i resten av inlägget) Min hjärna är som en blandning av en dator och en tv på ett mycket skumt sätt o.O Nej nu ska jag sova innan min hjärna får virus den med. God natt <3


Haha, bild från förra natten när jag och Carro dansade på mitt golv?



Yeah Carro <3 Mtv xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0