Underhållning i min säng xD

Hej jag har lite tråkigt och kollar på Efterlyst. NU NI SÅ SKA JAG GÖRA EN SÅN DÄR LISTA SOM ÄR SUPERYBER INTRESSANT XD Snodde den från Kingsblogg

OM DIG:
Du heter? Jenny Forsberg.
Du är född? 2 Juli-92
Du bor?  Söder! :)
Du gillar? 
Musik och trevligt umgänge :)
Du älskar?
Min mamma och mina vänner :)
Du hatar?
Krig och hat och elände :(

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? mobil!!!!11
Myskväll eller festkväll? Hmm..Festkväll i så fall :P
Tjejkompisar eller killkompisar?  Omöjlig fråga, men jag har ju fler tjejkompisar dock.
Krulligt eller platt hår? Beror på vem, men på mig själv så gillar jag platt :)
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? Mörk tror jag, men jag är inte så besatt av utseendet.
Kramar eller pussar? pussar!
Blåa, gröna eller bruna ögon? Jag har ju blå själv, och motsattser dras väll till varandra? Men typ.. Äh, ögon är fina!
Öl, cider eller vodka? Champange xD Den du!
Långt eller kort hår? Kort ska det vara på killar iallafall :)

FRAMTID:
Hur många barn? Högst 3
Namn? Haha, jag vet inte men ett gulligt killnamn är Wilmer :)
Gifta dig? Om den rätte dyker up :)
Arbeta? Socionom eller nåt annat yrke där jag kan hjälpa människor(Om jag inte blir en asball rockstjärna/musikalartist)
Bo vart? I stan här i Stockholm eller i nått varmt land :)


DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? Ja
Kramat någon? Haha, klart man har :)
Gråtit? Japp
Saknat någon? Ja
Tyckt synd om någon? Inte vad jag kan minnas.. haha, eller jo kanske xD Men inte på allvar.
Druckit alkohol? mm
Träffat någon ny grabb? Ny och ny.. Nää


FAVORIT:
Låt? Just nu- 17år med Veronica Maggio.
Person(er)? Många!
Dag? Friday im in love <3
Kläder? Underkläder.
Musik genre? Rock tror jag.
Mat? Mammas veggogrytor <3
Radio Kanal?  Den där med 80-tals musik.

DIN DATOR:
Bakgrundsbild? Michael Monroe.
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 24.
Hur många är online på din msn? Vet inte, jag är inte online själv
Vart står din dator? I mitt knä för tillfället.
Har du Bilddagboken? Ja
Har du Facebook? Japp
Har du Playahead? Öhm..Ja (Gud vad pinsamt) xD
Hur många bilder? Fööör många!

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms? " Tillåt mig att avlida långsamt i en soptunna..."
Ditt fjärde skickade sms? " Jag vet inte, han och min kompis Disa bråkade på sms och N sa att min rumpa var tjock o.O Men han har ingen anledning att vara sur på dig. Puss"
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem är det från?  N "Tågförare"
Ringsignal? Warwick Avenue
Sms signal? Klickljud
Har du några sparade meddelande? Ja ett
Vem är överst i din kontaktlista? Alex.



För övrigt så är jag kär i min tröja som jag köpt på T-shirt store :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0