Rubrik

Hej jag kom nyss hem från ett litet besök hos Carro <3 Idag så skulle jag ha sjungit upp min låt för klassen men nej nej jag försov mig (Weeehu!) Suck.. Men sen så drog vi ner till Coffee Culture (som vanligt xD ) Och så blev vi på bättre humör efter lite kaffe :) Sen så var (Hmm.. Nytt nickname) Mr.Stek ( xD ) där för han har nått på G med dom så det var ju intressant.. öhm.. Sen så drog han och så kom Disa och var måttligt road över dagen som varit men hon såg lite gladare ut efter att hon köpt en chokladmuffin och snackat lite med Elin :) Jag tänkte dra ner till gymmet men vi får se om jag orkar. På måndag så ska jag iallafall skärpa mig lite och ta tag i saker i skolan och med träning och allt :) Det var väll det.



Mmmm... KAFFE!! :D



Intresseklubben anteknar för fulla muggar? Eller?





Ååaaah..Jag..är så PIGG mmh..JA mera! Pose like tha emokidz for tha win!111


Nej nu får det vara nog, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0