<3

Hej alla människor, idag är jag fett glad, arg, och fortfarande sjuk. Min hals känns lite bättre men jag är fett trött. Idag har jag dansat till Kate Perrys album en massa och läst lite tidningar. Sen unnade jag mig ett riktigt långt och skönt bad med  lite nya spa-produkter som jag köpte här om dagen :) Jag prövade spray tan on in a can idag också, men det var inget att skryta om direkt för färgen rann av och blev ogämn så jag tog bort det på momangen. Felicia är här och Elin för att dom ville muntra upp mig :) Det bästa med att vara tjej och bli dumpad är att vi alltid har så bra vänner som kommer till oss med glass och tjejfilmer så att vi kan rycka upp oss igen :) Nu har det ju gått en vecka så jag är ju inte lika nere längre, men det känns jobbigt med alla intriger som har blivit i efterhand. Det blev inget Göteborg pgav min förkylning, men vi åker antagligen nästa helg istället <3 Mamma och jag har nu bestämt oss för att inte flytta till Segel Torp efter många om och men. Däremot så ska vi nu på Söndag kolla på en 3a på Götgatan, så vi får se hur det blir med det :) Åh, jag måste rekomendera en parfym till er som jag köpte igår: Miss Sixty Rock Muse <3 Den kommer absolut att bli en favorit i vår ;)




                                                                                     Bild från: www.ur8d.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0