Dygna.

Hej hopp. Nu fick man en sådan där ide om att man skulle dygna igen. Kaffe.. Kaffe.. Och åter kaffe. Vi var jättelessna för vi hade inga cigg men sen så hittade Disa ett oöppnat camel i köket :D Jag sitter och snackar med Carro på msn och chillar. Snart ska jag och Disa fixa oss för skolan och jag ska ha lösnaglar och en massa sånt. Efter festen så blev ju mitt löshår förstört av kloret så det blev lixom som en stor dread. Så nu är det borta, känner mig fett manlig x)



Här är Disa och hon är fett snygg! Den du!

Haha, kul citat från kvällen när vi satt och glodde på ett program med två killar som gjorde drinkar och var packade:
-Nu ni era jävla fjollor så ska jag visa er vart skåpet ska stå.....HÄR ska det stå!
Känner mig allmänt kreativ, har gjort en ny låt nu :D För övrigt så är läget lite ostabilt, känner mig rädd och paranoid men som jag säger, det kommer ordna sig! Nu ska jag gå och ta en kopp till :) Saknar min Zippotändare..Walter snodde den, menmen bara en ursäkt att ses igen ;) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0