Göteborg nästa :)

Hej alla pöjks and girlz! Jag känner mig bra, jag har fått allt utrett av min psykolåg så nu vet jag vad jag ska jobba med :) Jag ska ha ett till Poolparty den 14/2 för alla ville ju komma tillbaka, det kommer bli apkul! Ikväll så ska jag och mamma ha lite tid med varandra och shoppa och äta nån god mat, det kommer bli mysigt :) Jag har varit väldigt tankspridd angående mig själv idag. Jag har insett att jag har prioriterat lite fel, jag har riktat in mig på att vara snygg när jag egentligen skulle kunna byta mitt utseende emot lite inre skönhet när som helst :) Nu säger jag inte att jag är värdens sämsta människa, men alla har vi våra fel och brister och jag känner att mina sitter i själen och inte i kroppen (Ja, jag tycker att jag är fett snygg) Tänk vad praktiskt det vore om det fanns tex: Maskara-För en rättvisare syn, Läppstift-För att alltid tala sanning, Hudkräm-För att bli snäll rakt igenom. Men nu finns det inte sånna saker, om det är någon som uppfinner det så kan den personen gärna säga till! Men det man får göra, som jag ska göra nu, är att tänka, ta det lugnt, och rannsaka mig själv. Så därför så ska jag och mamma dra till Göteborg i helgen :) Det ska bli jätteskönt att slippa allt över ett par dar :)


Bara en sån sak som att dom har gamla spårvagnar där är ju urmysigt! :)


Bild från:http://www.tramways.com/tramways/goteborg/gs1/gs1sve_h.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0