Hej hopp!

Nu så här på natten så blir ju jag och Elin lite flummiga av oss. Elin hällde helt plötsligt vatten över huvet när vi stod och rökte o.O x'D Sen så uttrade jag ett mycket episkt och smart citat "Elin jag hostar, jag tror att jag har fått cancer" vi har varit en runda på stan för att handla mat och i matbutiken så finns en o så söt pojke :) Han och jag har snackat en del sista tiden :) Jag är så jäkla taggad på poolpartyt, ska verkligen bli jätte skojj, sen valde jag ju en utmärkt dag också för jag kommer ju att ha det på Alla hjärtans dag. Jag har införskaffat asballa muggar från Design Torget som man kan skrapa in sitt namn på så att alla vet vems mugg som är vems :D Jag har en liten hemlighet att dela med mig av också :P Jag ska kanske snart sälja en sak på Design Torget, jag kan dock inte berätta vad än men det kommer :) Sen håller jag på att skriva en ny låt också :) Nu ska jag vila lite så att jag orkar upp imorgon. Puss på er <3



Bild från:www.photobucket.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0