Hej idag är det den 28/1.

GUD VAD DÅLIGT! Jag hade skrivit ett inlägg och så hakade datorn upp sig och så försvann allt! Nu orkar jag inte skriva en massa saker, men det är en dag imorgon också :) Kort summering av vad jag skrev: Jag har shoppat så att mina fötter gör ont. Jag har köpt en dagbok för att jag inte kunde ha min dagbok på comunetyn "Helgon" längre eftersom att det var en person som gick in på den och kollade mina privata dagboksinlägg. Och sen läste jag i tidningen idag att det är många som skiljer sig/Gör slut i Januari, undrar vad det kan bero på. Sen har jag idag köpt Kate Perrys skiva som är jätte bra. OCH sen skrev jag att jag ska skaffa en mobilsladd så att ni får se mera bilder :) Det är väll bra? Vavavavava? :D


                                       
                                                                               Bild från:http://lastheplace.com

Kommentarer
Postat av: Moa

Katy är snyyygg :):)



JAG HITTADE DIN BLOGG YAAY! :D:D

2009-01-30 @ 11:03:21
URL: http://slappyhours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0