Jokern.

Jokern-Artikel.

Jag mår illa, jag är så otroligt arg, vad är det som händer med vår värld!? Har ni sett det här? Ska någon göra något? Kan man snälla förhindra alla störda människor från att döda små barn?! Oskyldiga försvarslösa barn! Mina tankar är hos föräldrarna och alla i deras närhet, må någon högre makt vara med dom. Och må denna störda man få sitta bakom lås och bom i resten av sitt liv! Han är bara 20år-Jag känner än en gång att det börjar bli dags att rikta in sig på att fixa folks psyke redan i unga år, det finns varningstecken. Nu hände ju det här i Belgien, men det kan hända vart som helst där det finns störda människor. Agera nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0