Myskväll.

Hej, ikäll så ska vi ha det mysigt med lite music, whine, and good friends. Det blir typ Jag, Disa, Elin, och H :) Jag känner mig en aning stressad över att jag måste röja upp lite tills dom kommer, här ser ut som om typ..Det har varit 80%Rea på H&M och alla kvinnor har rivit ner allt för att samla på sig så mycket kläder som möjligt xD Med andra ord, jag har shoppat, tagit hem alla kläder och provat dom i extrem speed för att sedan slänga dom på golvet, badrummet, och min säng. Sen är det en massa disk också som vanligt med tanke på alla som "bor" här. Nu ska jag gå och ta en dusch och put on some makeup ;) Hihi (Jag ska försöka att köpa en mobilsladd imorgon så att ni får se lite bilder på vad som händer) Puss på er!





I hate this part- I love this song!



Bild från: www.flickr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0