Söder eller Segeltorp?

Jag har så svårt att bestämma mig! Mamma och jag måste berätta för mäklaren idag hur vi vill göra.. Det är jättesvårt. Men vi ska iallafall antagligen åka dit idag och kolla en sista gång. Förhoppningsvis så kan vi få säljarna att vänta med att sälja till på måndag så att vi har helgen på oss att tänka :) För övrigt så är jag sjuk, men jag dricker Kan Jang så det blir nog bättre tills imorgon eller så. Jag blev väldigt förvirrad över om det var skola imorgon eller inte för det stod inte på scemat, men nu så har dom fixat det så nu vet jag att vi har skola :) Men vi får se om jag orkar mig dit, hoppas att förkylningen bli bättre :) Nu ska jag gå och sätta mig framför tv'n och slappa lite för det har man rätt att gör om man är sjuk :D Puss på er!


                                                                       
      Bild från: http://cedarlounge.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0