Superwoman.

Jag är mycket inne på Alicia Keys just nu, mina favoritlåtar med henne:
1.Superwoman
2.Karma
3.A woman's worth
4.Teenage love affair
5.If I ain't got you
6.Fallin'
7.No one
 Vad tycker ni om det? vavavava?

<3

Jag sitter i skolan och tråkar, pallade inte matten så då gick jag hit till datakunskapen och gör uppgifterna här istället så att jag kan lyssna på musik i datan :P Jag vill ha min keps! För övrigt så ska jag på värsta partyt snart med Disa, kommer bli fett kul, men alla där är typ 20 menmen, äldre människor är oftast lite vettigare :) Jag har typ massa saker att göra men jag glömmer hela tiden bort vad det var xD Min mobil dog nyss också så ingen kan nå mig o.O Men det är ju rätt skönt på ett sätt så slipper man bli irriterad på att alla ska snacka. Jag är typ på ett konstigt humör idag. Typ en kombination av eufori och ilska + undertryckt sorg som jag inte vill veta av alls. Men jag ska till min psykolog idag och hon brukar kunna reda ut allt och förklara varför jag känner som jag känner. I o försej så fattar jag ju det själv, men hon är bra för hon vet ju vad man ska göra åt det också :) Nu sitter jag och lyssnar på S club 7 med "Bring it all back" Fan vad glad man blir, ta mig tillbaka till tha 90's nu! Älskar dansen i videon, jag vill också :D Annan låt jag älskar: What goes around comes around med Justin Timberlake. Så nu vet ni. Puss på er :)

 Bild från:http://www.rhythm1.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0