Taggad!

Åh! Jag måste bara skriva att FAN VAD TAGGAD JAG ÄR! Jag och Elin ska ju på Hanoi den 9/4. Jag är typ redan jättenervös och går runt och funderar på vad jag ska ha på mig. Det är ju mest en kul grej för att få festa och se Andy Mccoy med egna ögon (Hur kan han ens stå upp undrar jag) Sen är deras låtar bra, jag har upptäckt en massa nya favoriter nu när jag har haft datakunskap (Vi vet alla vad jag och Caroline Molin tycker om det) Jag är dock orolig över en massa saker med, men det kommer att ordna sig. Fatta vad skönt, Jag+Elin+Festa+Bra musik+Helsingfors=Jag längtar.O-INTRESANT:( Fick veta idag att Henrik också ska på den konserten med N, då kommer jag kanske inte dö lika mycket om jag råkar se dom. Är fett rädd att tanten ska stirra ut mig tills jag dör innombords. Haha, fan vad ingen kan ha förstått det där xD Seriöst, hur stor chans är det att man hamnar på samma konsert när det finns typ asmånga att välja på? Fast sen är de ju det att det bara är 2 av dom som man kommer in på om man är under 18.. Hmm... Men han sa ju för fan att det var utsålt och han verkade inte veta om att det hade släppts 2st extrakonserter.) Nej, allt är dåligt. Jag vill ha min keps. Jag vill att det ska vara 9/4... ELLER efter 9/4 så att man kan veta att allt var fett bra och sitta och dricka vin med Elin och snacka om livet. Det som är så synd är bara:VARFÖR HAR INGEN VISAT MIG DETTA BAND FÖR TYP 5 ÅR SEN? Nu ska dom ju splittras och jag kommer bara ha sett dom en gång, jag fick veta att dom existerade för typ bara 4 månader sen o.O Dom var ju på Peace and Love, varför var inte jag där? (Buhuu) <3  Nu ska man sova. God natt :)




HANOI ROCKS:

Bild från:http://www.sing365.com

Då: Jagvillhadomallihopafördomärsåsnyggasåjagdör.




Bild från:http://www.peaceandlove.nu

Nu: Fortfarande de rätta takterna!

Kommentarer
Postat av: Carro

JENNY PENNY BENNY LENNY! VI MÅSTE ÅKA PÅ KRYSSNING NÅGON HELG SNART, FETT NAJS! =D =D =D

2009-01-29 @ 04:20:55
URL: http://grapetonic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0