För en gångs skull så har jag inte nämt cigaretter i inlägget, så jag gör det i rubriken istället :D

Hej. Min mamma sjunger jättehögt i köket om tulpaner från Amsterdam , Disa sover, och jag sitter och snackar med Henrik på msn och äter nudlar som vanligt. Jag har varit uppe jätte länge nu och är fett trött. Det är Måndag och Måndagar är sega som fan.. Jag och Disa var ju måttligt pigga där i skolan xD Jag har värsta dilemman angående om vi ska flytta eller inte men det löser sig. "Jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och rätta till allt" Sa jag med ögonen full av tårar när jag var 13år gammal. Svaret jag fick, kanske det bästa och mest hoppfulla svaret jag fått "Du behöver inte gå tillbaka i tiden Jenny, du behöver bara börja om" Det var min bästa vän och barndomskärlek som sa det. Jag vill ha en ny start,  när man skriver fel och kan sudda ut det, så är det inte nu. Jag behöver ett nytt papper. Jag minndes plötsligt när N och jag stod under bron vid bågen och han drack Aussie, och så höll han min hand.. Sånna saker vill man ju inte sudda ut. Men det andra sakerna. Aja, vi får se om vi väljer att flytta till Segeltorp, vi får iallfall det nu.

Kul sak: Det är en kille som går på samma väg som mig till Mariatorget på morgonen, jag tror att han bor här i närheten. Han är jättesöt och har en gitarr på ryggen, idag så log han fett sött emot mig när våra blickar möttes, tänk vad en liten sak kan göra en glad! Känns spännande att se om vi vågar säga hej nästa gång :)

Walter har min tändare.. Jag saknar den.

Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0