yeah!




  Igår var det party :D Jag luktar klor och cigaretter, känns stabilt. Det började med att jag och två tjejer till skulle ha lite mys och dricka vin men det blev tillsalut en fest med cirka 20pers i vår pool. Jag bor på söder som ni kanske har förstått. Jag och mamma bor tillsammans i en 2a och på bottenvåningen är det som ett litet badhus ;) Det var kul som fan! Kvällen blev dock en aning förstörd av att mitt ex skulle reta upp mig genom att skriva att han hade en flickvän på facebook. Men jag fattade att han bara fejka, vilket hans vän sedan bekräftade för mig. Jag tycker att sånt är urdumt. Men jag var inte bättre själv för sen så gjorde jag en massa pinsamma fyllesamtal bland annat till honom. Men nu börjar jag känna att jag kanske kan komma över honom tillslut. Det är svårt som fan även fast han inte är någon jag borde ens bry mig om. Men det hjälper på ett sätt att han är dum för då så gillar jag honom mindre och mindre. Iallafall över till festen :D Alla badade förutom Walter för han ville inte att hans hår skulle bli lockigt, han är plattångs-beroende. Det var kul att träffa honom igen måste jag säga, vi har inte setts på 2år. Det var väll lite så att gammal kärlek rostar aldrig för jag måste erkänna att han är väldigt söt :) Men sen så råkade jag hamna med Malin på mitt rum (I min säng) Allt slutade med att alla somnade i min säng + den uppblåsta madrassen som vi hade brevid. Jag hade det mysigt emellan två karlar men sedan så satte min ickekvinnliga sida in så då drog jag ut till Disa som låg ensam i soffan. Nu imorse så vaknade jag när min mamma kom hem vid elvatiden. Jag kan ju säga att hon blev rätt så förvånad att Walter var här helt plötsligt xD Idag blir det mycket vatten och sömn + bubbelbad så att jag kan komma till skolan fräsh och fin. Ska också ta ut mitt löshår som har trasslat ihop sig till en stor dread, det kan man kalla för sängkammarrufs! Nu ska gamla Jenny göra comback ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0