17år.

Hej kära underbara blogg som iallafall några läser trotts att jag nästan aldrig skriver. Favorit i repris montro? Jaja, nu ska jag iallafall skriva nått. Jag är hemma hos Elin och har nyss varit ute på en cyckeltur och badat, Jag och mamma ska kanske skaffa en tax, och i höst kommer vi förmodligen att äga ett hus i dalarna med egen brygga. Allt är gott. Har varit lite stressigt senaste tiden men nu börjar saker falla på platts. Läser just nu Marilyn Mansons självbiografi hmm.. Den är helt jävla sjuk, men det är väll det han är ute efter I guess.. Men han har väll några smarta tankar också som man kan fundera över. Imorgon ska jag äta födelsedagslunch på uteplattsen och fira med mamma, Elin, och Karolina. Jag vill passa på att rikta ett stort tack till dem båda för att dom funnits vid min sida i över 3år och alltid ställt upp för mig <3 (Haha, sen kan jag ju rikta ett tack till mamma som födde mig och gav mig tak över huvet också men det är en annan sak :P) Imorgon kväll ska vi grilla vid en strand och lyssna på bra musik. senare i sommar bär det av till Franska rivieran där vi ska sola i Nice och festa i St.Tropez sen ska vi ta en sväng till Paris också :) NU SLOG KLOCKAN TOLV!!!!!!!!!! JAG  ÄR 17!!!!!!!! JA MÅ JAG LEVA!! MED EN ENKEL TULIPAN!!! Åh, nu kom elin med Partyhattar och en glass med en glittersak på :') HAHAHAHA ALLA SUCKERS SOM VARIT 17 HELA ÅRET, NU ÄR JAG OCKSÅ 17!!!!  Puss på näsan på alla!!! Hela världen är min inatt! Hej då!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0