HERRE GUD!

Jag är så sjukt rädd för det här med svininfluensan. Jag har sprutallergi och kommer nog inte våga vaccinera mig vilket kommer leda till en plågsam död :'O Jag ska ha sånt där munskydd och plasthandskar och inte så mycket som titta åt en annan person! Jag och Elin + Mamma och hennes väninna ska dra till Franska Rivieran om ett par dagar. Det ska bli kul :D Köpte en baddräckt och en bikini idag som e fett stek! Funderar på att gå på sån här spray-tan innan så att man inte kommer dit som ett lik o.O Är bara lite orolig över att sluta som en morot istället med tanke på att det lätt blir så med fejkbränna. Men det är detta ständiga problem- Om man inte går runt i kortbyxor så fort det blir varmt så hinner alla bli brunare än mig, sen när man väl har kortbyxor så är benen bleka! Man kan ju inte gå runt som nån albino på stranden i St.Tropez när alla hunkar står där o sprutar champange.... Mmmm... Hunkar... Öhm... Ja, men för att byta samtalsämne så kanske det är så att jag ska byta skola :D Mamma har snackat med rektorn på Sthlm. Estetiska! Jag ska dit och prova in senare i sommar och sen kanske det blir så :) Det ligger i Liljeholmen typ så det är närmare, och jag kommer kunna rikta in mig mer seriöst på plugg utan alla oseriösa Scenare (Inget illa menat) Men nu så har jag dessutom börjat fundera på att bli Kriminalare typ som Gunvald och Beck... Dagdrömmer om att springa runt i tajt liten hemlig-agent-dräckt och ta fast alla stygga bovar! Jag såg senaste Harry Potter filmen idag och jag och Elin satt och grät som fan i slutet (Ska inte spoila varför) men sen gick vi ut och levde vidare sån tur var. När jag var 10 så var jag övertygad om att jag skulle bli hämtad till Hogwards på min 11årsdag, och sen när det inte inträffade så satt jag och grät i vardagsrummet i minst en timme medans mamma frågade vem fan Harry Potter var. Jag har sovit i en timme det här dygnet för det var varmt som satans bastu i mitt rum :/ Sen runt 4 kom Brevbäraren och såg förvånat mina och Elins fötter sticka ut genom fönstret efter att vi öppnat det på vid gavel och lagt oss tvärs över sängen. För övrigt så vill jag rekomendera en ny shott som jag upptäckte på Pauls (min granne) fest här om dagen: Mörk söt likör i botten av ett snappsglas, på det häller man lite varm nyponsoppa, och sedan toppar man med kall vispgrädde <3 På tal om det jag skrev där uppe om hunkar som sprutar champange... På Pauls fest så sprutade vi vatten med vattenpisol på förbipasserande vilket var otroligt barnsligt och kul :D Nu ska jag soooooooooova! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0