Ett herrans liv.

Nu har det gått typ exakt en timme sen jag skrev sist. Jag har nu gjort 3 uppgifter på min lista :) Jag känner mig nu nöjd och lite mera värdefull och bra ^ ^ Jag börjar äntligen att bli trött och ska lyssna på "Jag är en vampyr" för sista gången ikväll varpå jag ska somna sött :)

Älskar denna låt.

Toaletten spegeln. Jag har stirrat färdigt på den
O vem blir inte ful i sextio Watts ljus?
Toaletten duschen, jag har gömt mig för sista gången i den.
O vem blir inte kall naken o våt i en tom hall?
Somnar nollsju vaknar igen på natten. Somnar nollsju vaknar igen på natten.
Jag är en vampyr, Jag suger och spyr. Låt mig komma in, Jag vill bli din.


God natt alla där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0