Ett satans liv.

Nu så sitter jag här. Klockan är 05.50 och jag känner mig inte trött..Alls..Mamma vaknade nyss och ska till jobbet och här sitter man och är lite på lyktan och Carro har redan däckat. Jaha, is that all there is? Det kan man fråga sig ibland. Blir det verkligen inte roligare än så här eller har någon väldigt fel? Jag skulle plugga idag, istället satt jag med min bror och spenderade sedan resten av dagen med att glo på tv och blanda drinkar. Vad är jag för en människa egentligen. Det känns som om jag här, mitt i jättesängen som har brett ut sig över hela vardagsrummet, kom på nyss att jag kanske skulle göra något? Jag insåg helt enkelt att jag kanske är herre över mitt eget liv och att jag inte ska styras av ödet, horoskop, eller andra saker som man inte kan beräkna. Det är ju bara att jag tar tag i att skriva dom där uppgifterna nu. Och det tror jag ta mig fan att jag ska göra :D Gott folk, Jenny Forsberg ska göra något av sin sömnlöshet! Jag ska så fort jag skrivit klart detta ta datorn och sätta mig i mitt rum, sen ska jag plugga! A change is gonna come, and im gonna make it happen! JAG SUGER PÅ ENGELSKA TROR JAG :D Men det ska bli ändring på det med! Weeeeeeeeeeehuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0