FY FAN VILKET ÄCKEL!

Jag fikade med några gamla vänner som flyttat till Falun och skaffat en bebis (som är jättesöt <3) Sen var Disa och Jossan där med :) <3 Sen drog jag en snabbis till Apoteket för att köpa en sak och på vägen hem så hände detta:
Tåget är fullt, jag är inklämd som jag vet inte vad och står och försöker att andas, då plötsligt känner jag en hand som närmar sig mina nedre delar. Någon greppar tag och jag vänder mig om och ger en arg blick till mannen bakom mig som ser påkommen ut. Sedan vänder jag mig tillbaka och ignorerar honom. Jag tänker att det är nog och att allt är frid och fröjd, då händer det sjukaste ever! Mannen bakom mig börjar att jucka emot mig!!11 Jag blir skitförbannad och vänder mig om och säger "Hallå, va? Vad är ditt problem??!" Och han säger "Va, vad fan du snacka om?" Sen stannar tåget och han förflyttar dig längre bort i vagnen. Alla ser förvirrade ut och tittar på varandra. Sen så kommer det en annan man som stod brevid äcklet och hånler emot mig. Vad fan?! Sen stannade tuben och jag gick av. MEN HALLÅ?? VAD ÄR DET HÄR NU DÅ? KAN MAN INTE ENS FÅ STÅ PÅ TUNNELBANAN IFRED NU FÖR TIDEN!!?? Jag är fett arg och upprörd. Nu ska jag kolla på Simpsons och bli på bättre humör x(


Kommentarer
Postat av: tysken

FY FAN VAD JAG HATAR MÄN. dom är idioter. jag kan fan inte gå utanför dörren utan att nån visslar eller äcklar sig, seriöst vafan!!?!? det är inte som att jag klär mig särskilt utmanande ens. fan ta hela världen, är så jävla trött. ring mig om det händer igen och säg HEJ ÄLSKLING, DET STÅR ETT JÄVLA ÄCKEL OCH TAFSAR PÅ MIG, KOM OCH SLÅ IHJÄL DOM. puss

2009-03-04 @ 20:30:33
URL: http://blondinbulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0