God morgon :)

Hejhej, nu vaknade jag och var utsövd för första gången på länge, gud vad skönt. Jag och mamma har städat hela lägenheten och Elin hjälpte mig igår med att fixa på uteplattsen så allt är väl på den fronten med. Jag känner mig jätteharmonisk :) Men igår vad jag helt hemsk, lackade på allt och alla för småsaker. Men sen ringde jag till H och blev lugn och gick och la mig :) Jag har en sänghimmel som är fett mysig och man känner sig som en liten prinsessa där man ligger :D Sen har jag satt upp min fontän också som lugnar mig vilket jag kan behöva. Min hjärna är kallabalik 24-7 men nu börjar allt falla på platts. Jag ska börja sänka min medicin också, jag har antidepresiva (vet inte hur man stavar) men nu känner jag att det inte behövs lika mycket längre. Jag har lämnat in skoluppgifterna också vilket känns fett skönt. Jag har markerat alla bra saker för att jag ska böja lägga fokus på det. Nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa en tidning. Puss och fred på jorden xD



Kaffe geeeee mig kaffeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0