Hej hej hemskt mycket hej..

Jaha.. Nu satt man i skolan.. Igen.. Mening? Nej. Ååååhhh, jag vill bara åka långt åt helvete och göra nått oväntat och skojj! Kan inte någon liten prins på flygande matta rädda mig? Nu är mamma på väg hit iallafall för hon tyckte att mina tankar lät illa. Förhoppningsvis så tar hon med mig på nått vettigt. H är inte i skolan vad jag sett heller, vilket gör allt ännu tråkigare. Snart kommer väll den/det till skolan också men då har jag förhoppningsvis dragit. Suck.. Vad kan det ha gått? 3 månader? Kan det inte bara försvinna? Just nu så känns allt bara som bajs rent ut sagt. I fredags var vi hos Hannah på fest och blandade drinkar, det var kul.. Sen på lördagen så drog vi till Bandhagen? Haha, va? Det var öhm.. Intressant... Vi var i nån jävla park och frös som fan tills jag och Elin insåg att det inte var så mycket mening med det. Sen igår så var allt bara meningslöst och jag och Elin planerade att dra till Göteborg, men så blev det inte. Sen mitt i natten så gick handfatet sönder och det sprutade på mig. Men! Jag har en okänd begåvning i rörmokeri så jag fixade allt :) Mamma blev skitglad att slippa betala för lagningen xD Jaha.. Det är dåligt väder också.. Pisssnö överallt. Ute på skolgården så står dom och fryser igen. Jag har bara en cigg kvar för att jag fick för mig att följa karmalagen och ge bort en massa. Men nejnej, jag fick inget trefaldigt åter.. Än.. Nej fy fan.. Nu går jag och gör något. Vet inte vad men.. Jag ska göra nått iallafall. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0