Sjukt ballt!

Hej alla små saker! I dessa dagar med kyla, stulna datorer, och husbränder gäller det att tänka possitivt! Jag har hört att i många fall när man är chockad så garvar man, och det stämmde verkligen in på mig idag. Jag garvade som fan när jag stod där på gatan och skickade iväg ett sarkastiskt litet sms, sen stod jag där och fattade ingenting. Men sen när man var i trygghet igen så började man grina som fan. Samma sak med datorn- På morgonen satt jag och sjöng och var "glad" Frida tittade på mig och typ "Jenny, din dator är stulen och du är fett glad xD" Men sen så pallade man inte trycket efter allt och flydde fältet. Men det är så stört mycket som gått fel den sista tiden, jag fattar inte vad som hände? Allt var fett bra och sen så bara gled det ur händerna på mig? Men nu så har jag, som jag tidigare nämt, förstått att man är sin egen lyckas smed och tait tag i saker. Men det kan vara svårt när all skit bara söker sig till mig som en magnet? Är jag en skitmagnet? Haha XD Nej men va fan, jag är endå rätt nöjd, kunde vart värre. Bra saker just nu: Kepsen jag har på bilden är ball!, snart är det vår, och jag ska snart få min efterlänktade tatuering ^ ^ Imorgon börjar skolan, och självklart dygnar vi så att vi är extra pigga och taggade! *host* xD Nej men nu ska jag göra nått annat :) Puss på er!





Jag och min älskade Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0