Good night <3

Hejhej, nu satt man här om natten igen och kan inte sova och tänker för mycket på för onödiga saker. Mamma bråkar på mig och hon har blivit magsjuk så jag och Carro sitter bara och väntar på att det ska bryta ut för oss med. Mamma har okuperat mitt rum också så man får ligga på soffan (Yay...) Nej men fan vad neggativ jag blev nu. Nej men de bra sakerna är att jag fick ett samtal från en vän idag som jag inte träffat på jättelänge och jag jag ska antagligen hem till henne på Söndag och äta vofflor med några andra vänner jag inte sett på ett tag :) Sen så fixade jag matten idag också och fattade äntligen vad fan vi håller på med xD Jag hoppas att jag inte blir sjuk nu bara så att jag kommer efter med saker i skolan.. Men om jag skulle göra det så ska jag ta mig fan ligga i sängen och plugga anny way! Jag vill bara att tiden ska gå fort så att det blir vår, jag hörde fågelkvitter idag och det muntrade upp mig :D Men samtidigt så kommer det vara jobbigt med sommarlovet sen, har redan börjat oroa mig över det. Jag kommer att sakna människor som tusan och det känns inte kul. Men sen ska jag ju antagligen till Paris med Disa, Carro, Elin och mamma :) Sen ska jag på Arvika, och till Göteborg så klart :) Nu på Påsklovet så blir det kul också, då ska jag till Finland med Elin och se Hanoi som jag tidigare nämt. Hahah, på tal om dom så satt jag igår och lyssnade på en Pianoversion av "Million miles away" Och typ "Åh, jag vill också kunna spela piano!" Sen kom jag på att va tusan, jag kan ju spela piano! :D Så då satt jag och lyssnade på introt cirka 3gånger, sen tog jag ut den på gehör på mitt superlilla elpiano. De ni! Då kännde man sig stolt.   I övrigt så har min dag varit fylld av fika och trasiga skor som jag sedan limmade ihop med Attack-lim. Jag har insett nu att inte alla har lim i väskan så då får man ta saker i egna händer xD Nej, nu ska jag sova :) Puss på er och God natt <3




Elin, Jag, och Carro på tuben <3 Snart får man ta av sig alla vinterkläder :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0