Weeeho!

Hejhej :) Nu kom jag hem och har lite ont i fötterna. Jag har köpt fina vårblommor till mitt rum och resten av lägenheten. Ikväll blir det lugnt och Disa ska flytta in med mig och Carro i ett par dagar. Vi ska se på film och H och Elin kommer också vara här :) Jag sitter och lyssnar på "Warwick avenue" med Duffy som är jättebra! Tänkte göra ett par listor nu med små saker om mig. Här kommer dom:

Jennys lista över irriterande saker:
1. Min rektor.
2. När man missar tåget.
3. När det är smulor i sängen då man ska sova.
4. När det kommer kallvatten när man sätter på duchen.
5. När man vaknar av att täcket åkt av och man fryser.


Jennys lista över fett fina saker:
1. Att kyssa någon man verkligen älskar.
2. Regn som smattrar ner mot gatan.
3. Låten "Show me heaven"
4. Soluppgången jättetidigt på sommaren.
5. Glittrande vatten.

Jennys lista över fett onödiga saker:
1. Min rektor.
2. Riskokare (hallå, kastrull?)
3. När någon frågar om den får ställa en fråga.
4. Den här listan xD
5. www.dinmamma.se

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kärrooe

Meh, riskokare ftw! fifän

2009-03-03 @ 19:47:24
URL: http://overload.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0