Va fan?!

Hej, sitter på Coffee Culture, cirka 2 meter ifrån mig sitter Eagel-Eye Cherry eller hur man nu stavar det. Känner att Söder börjar bli kändistätt :P Men nu till orsaken till min rubrik: Jag skulle nyss in på facebook och märkte till min förvåning att någon ändrat mitt lösen/raderat min användare. Jaha.. Det sög ju. Idag har vi haft en massa dans och jag är fett trött. Vi har även haft kör där vi sjunger låtar från t.ex Japan :D Hmm.. Jag har börjat fundera över det här med bratz.. Vad kom det ordet från och vad betyder det EGENTLIGEN? I natt så blev jag terrad av att G försökte att komma på orsaker till att jag är en Brat. Jag tänkte "Men herre gud, jag måste ju vara den minst bratiga tjejen ever?" Sen kom det ett efter ett, "Jenny, du har bara smink från Chanel och Dior, du ligger och läser senaste modet och klagar över att långa blommiga kjolar är inne igen, ditt ex umgås med Blondinbellas pojkvän, och du har blekt håret." Jo men visst, det är väll saker som skulle kunna passa in på en brat men jag är ju inte brat för det. Då sa G "Men Jenny, du är en förklädd brat! Sen idag så ser jag att Carro hade köpt kängor o.O det är jättesnyggt, men det fick mig att tänka lite på stilar och på att man inte riktigt kan vara någon stil alls! Hmm.. Det är intressant också att en man i hatt som kom dragandes med en käpp från myrorna helt plötsligt har gått och blivit värsta affärssnubben :) Men ja, grisarna flyger och snart är sommaren här, Carro har kängor, jag har börjat ta skolan på allvar, och Eagel-Eye Cherry sitter och snyter sig framför sin macBook :) Det var allt för nu. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Karro

Det där, det är fanimej det grymmaste!. Jag vill också se eagle-eye cherry!! träffas och fika snart?

2009-03-31 @ 12:06:59
URL: http://overload.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0