Long time, no see.

Hej hej! :D Jag är hemma hos Elin och tänkte passa på att låna datorn. Jag har typ gett upp hoppet om att få en egen ny innom den närmaste tiden. Jag har nu hoppat av gymnasiet, men börjar dock igen nästa termin. Tills dess ska jag jobba och ta det lugnt. Ikväll grillar Jag, elin, och Karolina och det brinner som in i helvete! Karro har "Åkatillfjällen-kläder" på sig :) Vi dricker lite cider och snackar om livet typ :p Jag har typ gått i ide. Jag har ingen kontakt med omvärlden och sover mellan 04.00 till 15.00- Jag är en vampyr, jag suger och spyr. Men sen vaknar jag till ibland och ger mig ut på upptåg. Här om kvällen var jag med på Tv5-Söndagsparty med Filip och Fredrik. vi fick bedömma Johan Palms nya stil. Jag gav honom 4 av 10 för han såg ut som en jävla brat med backslick. Jag är fortfarande singel och har typ gett upp hoppet om att finna något vettigt. Men nu när sommaren kommer så vet man ju aldrig ;) Nu ska jag ner och vara grillmästare! Puss på er, vi hörs nån gång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0