Så jävla klockrent!

Vi vet ju alla att det inte är okej att göra bort sig? Men alla gör det nån gång. Jag har gjort bort mig SÅ många gånger! Blondinbella... Hon kan väl aldrig ha gjort bort sig? Hon är elegant, snygg, framgångsrik, och politiskt korekt. Men jag upptäckte nyss när jag satt och klickade runt på Youtube att även hon kan göra sånna där roliga och pinsamma saker :D Jag har väll inte haft någon direkt åsikt om henne, men nu så insåg jag att jag faktiskt tycker att hon är en rätt ball tjej. Orsaken- Hon har självdistans, hon står för vad hon tycker, hon har humor, och hon verkar ha lyckats hålla fötterna på jorden trotts all framgång. Jag vill nu visa er det mest klockrena klippet jag ever seen: KOLLA SLUTET!

Sen en liten topplista på dom pinsammaste ögonblicken i mitt liv:

.
När jag skulle skaffa linser förra sommaren så var jag tvungen att gå på en synundersökning, som stöd hade jag med mig min kille som lugnade ner mig. När optikern skulle sätta i den andra linsen så svimmade jag av skräck och trillade ner på golvet.

.En påsk för cirka 10 år sedan sov jag med ett godisägg i sängen, när jag vaknade så hade det smält choklad i hela håret på mig. Mamma trodde att det var bajs...

.På ett barnkalas jag hade så fick jag ett par rosa trosor med hjärtan på, dom fick alla gäster se under prsentöppningen.

.En gång så välte jag ner ett glas.. Med min röv.

.För några månader sedan var jag på min uteplatts med min dåvarande pojkvän och hans kompis. Jag bestämde mig för att sätta mig på ett av dom små glasborden som stod där. Glaset gick sönder och jag fastnade i bordet, men kom tillslut upp med lite hjälp.

.För 2år sen så var jag och festade med några vänner, vi bestämde oss för att Magda skulle köra mig i en kundvagn ner för en trappa. Mitt i trappan så ropar någon på Magda och hon släpper, jag välter och slår i huvudet och knät. Killen jag var kär i kommer ut och kollar på mig som om jag vore en efterbliven ko.

.På Arvika 07 så blev jag ombedd att hämta en kompis väska i vårat tält. Väl inne i tältet så glömmer jag bort vad jag skulle hämta. Jag tänker att det säkert var en öl och går ut varpå jag sjunger högt som fan "Snaaaart är det jaaaag som är full!!!!!"

Om ni har något pinsamt att dela med er av, skriv det i en komentar ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

http://pinsamthetsbloggen.se/

2009-05-22 @ 16:24:13
URL: http://alfnonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0