Hösten kommer snart, det går med vindens fart!



Idag har jag varit i Elins skola, helt bedårande! Jag har pluggat inför matteprovet trotts att jag faktiskt har lov nu. Imorgon ska jag äta brunch med Moa och det ser jag fram emot! På kvällen ska jag på Mickis middag och bada lite badtunna, ska bli mys. Jag sitter och funderar över vart min höstdepp är någonstans, inte för att jag vill ha den, men den brukar alltid komma i September. Men nej, allt sånt kanske försvann när jag tog alla de där viktiga besluten :) Upptäckte här om dagen att jag gick på stan utan att vrida huvet konstant för att kolla efter förföljare, jag känner mig riktigt harmonisk. Jag tror att allt beror på att jag har skött mig i skolan och lyssnat på "Jonas Brothers" Btw, jag såg Idol-Danni i förrgår på söder, han ser ut som en 14årig fjortizboy men de e sexxit... Eller?




Kommentarer
Postat av: Käärroo

Du är grymast som klarar av det här, keep going niggah!

2009-09-25 @ 13:28:41
URL: http://overload.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0